zaterdag 14 augustus 2010

koud en guur basiskamp


Uitgeslapen tot half elf. Ik heb de bel voor het ontbijt vanmorgen niet eens gehoord. Het is koud en guur en geen weer om uitgebreid de spullen uit te zoeken of om de was te doen. Veel van de tijd hang ik in de tent rond of lig ik in mijn slaapzak. Het eten bij de lunch is wederom niet om je enthousiast over te maken. Een half lauw bordje linzen met twee goedkope knakworstjes... Onbegrijpelijk dat dit zo slecht is, en niet alleen slecht, maar ook vaak gewoon te weinig. Bij het avondeten bestellen we kip-shashlick die je voor drie euro per stuk kan kopen, om toch nog genoeg te eten te hebben. Na het eten kruipen we snel weer de slaapzak in, te koud om nog langer op te blijven. Vanuit de slaapzak stuur ik een SMS-je naar huis.

1 opmerking:

  1. ome Twan,een lekker warm bad of sauna helpt ook altijd goed,nog veel succes en nog bedankt voor de kaart .(groetjes uit venhorst)

    BeantwoordenVerwijderen